System CRM jako projekt indywidualny – co warto wiedzieć?

Wielu przedsiębiorców jest obecnie zainteresowanych wdrożeniem oprogramowania CRM. Zainteresowanie systemami CRM jest spowodowane przede wszystkim…

Kiedy marketing przynosi największe zyski?

W międzynarodowym badaniu firma Salesforce sprawdziła, w jakim kierunku obecnie rozwija się marketing i jakie aktywności w tym obszarze…

Większość klientów oczekuje od firm więcej, niż są one w stanie zaoferować

Z ostatniego badania Salesforce wynika, że 56% klientów widzi konieczność zmiany podejścia firm do angażowania ich w proces zakupowy. Ludzie…

Jakość relacji, personalizacja, zaufanie i szacunek dla czasu klienta – to fundamenty efektywnego marketingu

Najważniejsze wyzwania dla marketingu firm to utrzymywanie spersonalizowanych relacji z klientami, w czasie rzeczywistym i niezależnie od kanału,

Mobilna aplikacja Comarch w rękach serwisantów Airpress

Airpress, producent sprzętu pneumatycznego, odd kilku miesięcy korzysta z aplikacji przeznaczonej do wsparcia pracowników punktów serwisowych -

Rozwiązanie IFS Customer Engagement wybrane przez Baxi Heating

Baxi Heating Ltd decyduje się na wielokanałowe centrum obsługi klienta firmy IFS, które stanowi opartą na chmurze platformę dla telefonii i…

Previous Next Play Pause
loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
21 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 55 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności, JEST JUŻ DOSTĘPNY DO POBRANIA.


KLIKNIJ I POBIERZ EGZEMPLARZ JUŻ DZIŚ!


PARTNERZY RAPORTU ERP 2021

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

CRM w tornistrze

Wydawnictwo Nowa Era powstało 15 lat temu i było jedną z pierwszych oficyn edukacyjnych w Polsce. Dzisiaj jest wiceliderem na tym rynku, posiadającym kompleksową i nowoczesną ofertę obejmującą wszystkie przedmioty i etapy kształcenia. Uzupełnia ją największa w Polsce oferta kartograficzna oraz oprogramowanie wspomagające zarządzanie oświatą.

SAP SRM - strategiczn rola procesów zakupowych

Zakupy jako obszar działalności przedsiębiorstwa od kilku lat konsekwentnie nabierają znaczenia i stają się równoprawną częścią nowoczesnej organizacji. Ich efektywność można zwiększyć dzięki systemowi SAP SRM.

Największy projekt SAP CRM

 Ponad dwa lata prac, dziesiątki zaangażowanych osób, pięć zakładów produkcyjnych i kilkanaście spółek handlowych, przeszło 1300 użytkowników, wiele funkcjonalności wdrażanych pierwszy raz w Polsce. I jeden cel – optymalizacja obsługi klientów.

Historia pewnego CRM

 Informatyczne systemy CRM pojawiły się na rynku kilka lat temu, a niektóre z pierwszych wdrożeń w dużych korporacjach zakończyły się mniej lub bardziej spektakularnymi porażkami. Przyczyną niepowodzeń zazwyczaj było niepełne dostosowanie procedur biznesowych wewnątrz firmy-klienta do wymagań wdrażanego systemu informatycznego.

Yakudo stawia na ITCube CRM

 Z początkiem lutego 2007 roku ICsolutions rozpoczęła prace związane z wdrożeniem systemu ITCube CRM w firmie YAKUDO PLUS Sp. z o.o. Proces wdrożenia rozpoczął się od analizy poświęconej wymaganiom stawianym przed systemem klasy CRM.

Profit CRM w TransCom International

AC software - producent systemu CRMFirma Ac.Software zakończyła pomyślnie wdrożenia własnego oprogramowania „Platforma Zarządzania – pakiet Profit CRM” w ostatnim z 15 pilotowych przedsiębiorstw. Przypadek TransCom Int. był dosyć szczególny, gdyż działa na specyficznym rynku urządzeń kontrolno-pomiarowych, służących do identyfikacji środków odurzających, takich jak alkohol, narkotyki itp.

CRM7 w JAS FBG S.A.

Charakterystyczną cechą wdrożenia systemu CRM7 jest całościowe podejście do zagadnień zarządzania relacjami z klientem. Implementacja systemu umiejscawia CRM na tle całości procesów biznesowych zachodzących w firmie i jej otoczeniu.

IT Cube CRM w Romwit Polska Sp. z o.o.

Na początku marca zakończyło się wdrożenie systemu ITCube CRM w poznańskiej firmie ROMWIT POLSKA Sp. z o.o.. Do użytku przekazano następujące moduły aplikacji: CRM, MAIL, PROJEKTY, RAPORTY, FORMULARZE, SMS, EKSTRANET.

 

IP SYSTEM CONTROL wybiera dedykowane rozwiązanie CRM7

Jak zwiększyć swoją konkurencyjność na coraz bardziej nasyconych rynkach z jakimi mamy obecnie do czynienia? Jak uzyskać odpowiedź dlaczego klienci wybierają nasze produkty lub usługi i jak te atrybuty wykorzystać do zwiększenia sprzedaży, zwiększenia obrotów i zwiększenia zysku firmy? Takie pytania zadaje sobie coraz więcej menadżerów. Podobne kwestie były częstym tematem rozmów kadry zarządzającej firmy IP System Control z Poznania. Po przeanalizowaniu dostępnych gotowych produktów okazało się jednak, że żaden z nich nie spełniał wymagań. Problemy rozwiązał dedykowany system CRM (ang. Customer Relationship Management) dostarczony przez firmę more7 Polska Sp. z o.o.

Back to top