System CRM jako projekt indywidualny – co warto wiedzieć?

Wielu przedsiębiorców jest obecnie zainteresowanych wdrożeniem oprogramowania CRM. Zainteresowanie systemami CRM jest spowodowane przede wszystkim…

Kiedy marketing przynosi największe zyski?

W międzynarodowym badaniu firma Salesforce sprawdziła, w jakim kierunku obecnie rozwija się marketing i jakie aktywności w tym obszarze…

Większość klientów oczekuje od firm więcej, niż są one w stanie zaoferować

Z ostatniego badania Salesforce wynika, że 56% klientów widzi konieczność zmiany podejścia firm do angażowania ich w proces zakupowy. Ludzie…

Jakość relacji, personalizacja, zaufanie i szacunek dla czasu klienta – to fundamenty efektywnego marketingu

Najważniejsze wyzwania dla marketingu firm to utrzymywanie spersonalizowanych relacji z klientami, w czasie rzeczywistym i niezależnie od kanału,

Mobilna aplikacja Comarch w rękach serwisantów Airpress

Airpress, producent sprzętu pneumatycznego, odd kilku miesięcy korzysta z aplikacji przeznaczonej do wsparcia pracowników punktów serwisowych -

Rozwiązanie IFS Customer Engagement wybrane przez Baxi Heating

Baxi Heating Ltd decyduje się na wielokanałowe centrum obsługi klienta firmy IFS, które stanowi opartą na chmurze platformę dla telefonii i…

Previous Next Play Pause
loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
21 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 55 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności, JEST JUŻ DOSTĘPNY DO POBRANIA.


KLIKNIJ I POBIERZ EGZEMPLARZ JUŻ DZIŚ!


PARTNERZY RAPORTU ERP 2021

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

oracle 120Pod koniec września firma Oracle zaprezentowała nowe rozwiązanie stworzone dla pracowników sektora marketingu – Oracle Fusion Marketing. Technologia ma pomóc w realizacjach kampanii, które zwiększają możliwość sprzedaży i przyśpieszają cykl transakcji. Fusion Marketing wykorzystuje sztuczną inteligencję (AI) do automatycznej oceny potencjalnych klientów, przewidywania, kiedy najlepiej podjąć rozmowę i wygenerować szansę sprzedaży w dowolnym systemie CRM.

ORACLEAby pomóc marketerom w realizacji kampanii, które generują wysoko wykwalifikowane możliwości sprzedaży i przyspieszają cykle transakcji, Oracle ogłosił dziś dostępność usługi chmurowej Oracle Fusion Marketing. Będąca częścią pakietu Oracle Advertising and CX, usługa Fusion Marketing umożliwia marketerom łatwe tworzenie kampanii obejmujących tradycyjne kanały marketingowe i reklamowe i jest pierwszym rozwiązaniem do automatyzacji marketingu, które obejmuje cały proces kwalifikacji i konwersji potencjalnych klientów.

ORACLENarzędzie Oracle Advertising and Customer Experience znalazło się w prestiżowym gronie czterech najlepszych usług Digital Experience Platform na rynku według raportu Forrester Wave for Digital Experience Platforms (DXP) 2021. Rozwiązanie firmy Oracle zasłużyło na wyróżnienie za niezawodną cyfrową platformę, szczególnie silną w obszarze eCommerce i kampanii.

Firma Salesforce ogłosiła wprowadzenie Corporate and Investment Banking for Financial Services Cloud - nową technologię, która pomaga bankowcom i zespołom doradztwa transakcyjnego pogłębiać i zarządzać relacjami z klientem na jednej platformie oraz realizować transakcje zgodnie z wymogami prawa i z poszanowaniem prywatności konsumentów.

Salesforce, globalny lider w dziedzinie rozwiązań CRM, wprowadził innowacyjne rozwiązania w ramach usługi Digital 360, pomagając firmom szybciej przechodzić na technologie cyfrowe. W ten sposób firmy zyskują dostęp do nowej generacji rozwiązań dedykowanych dla marketingu, handlu i tworzenia doświadczeń cyfrowych.

Cyfryzacja nabiera tempa, również w handlu. Z rozwiązań, które jeszcze kilka lat temu wydawały się jedynie technologicznymi ciekawostkami, dziś firmy korzystają każdego dnia. Dobrym przykładem są systemy wspierające procesy sprzedażowe.

Wypełnione po brzegi stadiony w dniu meczu, kolejki na treningi drużynowe i wycieczki śladami klubowych legend - wszystko to jednoczy społeczności fanów klubów sportowych na całym świecie. Kiedy natomiast emocje po strzelonym golu słabną i sportowcy opuszczają murawę, a kibice wracają do swoich domów, to technologia może dalej nieprzerwanie podtrzymywać unikalną więź pomiędzy sportowcami i ich fanami.

W ramach kampanii odpowiedzialności społecznej, CGI zajęło się wdrożeniem specjalnej edycji Salesforce przeznaczonej dla organizacji pożytku publicznego w Fundacji Szczęśliwa Droga. Program odpowiedzialności społecznej jest częścią aktywności prowadzonej przez firmę na całym świecie pod hasłem "Tech for communities”. Celem tej kampanii jest wspieranie lokalnych społeczności poprzez doświadczenie konsultantów CGI oraz dostarczanie organizacjom pożytku publicznego najlepszych rozwiązań informatycznych w celu optymalizacji ich działań.

Technologia jest miarą postępu w społeczeństwie. To, w jaki sposób wykorzystujemy ją do poprawy jakości naszego życia i całego ludzkiego doświadczenia, świadczy o naszym rozwoju cywilizacyjnym. Obecnie jesteśmy w momencie Czwartej Rewolucji Przemysłowej, która w dużej mierze zostanie zdefiniowana przez rozwój sztucznej inteligencji.

Salesforce opublikował czwartą edycję raportu State of the Connected Customer, z którego wynika, że przedłużający się kryzys wpłynął na wszystkie aspekty naszego życia. Diametralnie zmienił się sposób interakcji klientów z przedsiębiorstwami, a kluczem do dobrych relacji między nimi stały się takie czynniki jak empatia, personalizacja, wygoda i transformacja cyfrowa. Klienci zaczynają inaczej postrzegać rolę biznesu w społeczeństwie, a coraz większy wpływ na ich decyzje zakupowe ma kapitalizm interesariuszy (ang. stakeholder capitalism).

Wartość globalnego rynku rozwiązań Customer Experience Management (CEM) wzrośnie z 7.75 miliarda dolarów w 2019 roku do 14.5 miliarda dolarów w 2024 roku, a średnioroczny wzrost wyniesie 13.3% - wynika z danych firmy badawczej MarketsandMarkets. Tak olbrzymie zapotrzebowanie na rozwiązania Customer Experience i Customer Engagement wynika przede wszystkim z tęsknoty klientów za spersonalizowanym doświadczeniem zakupowym – twierdzi Małgorzata Gawrysiak, General Manager w Genesys Polska, firmie będącej jednym z globalnych liderów rynku Customer Experience i Customer Engagement.

Santander Bank Polska jako pierwszy bank w Polsce wdrożył CRM oparty o chmurę, korzystając z jednego z najbardziej innowacyjnych na świecie systemów Salesforce CRM. Nowa platforma zapewni jeszcze lepszą i szybszą obsługę klientów firmowych, a bankierzy zyskają m.in. zdalny dostęp do wszystkich najważniejszych informacji dotyczących spraw klientów.

Office Depot Europe, dostawca materiałów biurowych i usług biznesowych obecny w 27 europejskich krajach, rozszerza strategiczną współpracę z SAP i wdraża liczne rozwiązania chmurowe SAP Customer Experience, które zastąpią wykorzystywane dotychczas systemy.

Salesforce ogłasza nową odsłonę usługi Salesforce Field Service, która dzięki wspomaganiu przez sztuczną inteligencję jest w stanie dostarczyć najwyższej jakości narzędzia do usług świadczonych niestacjonarnie. Zbudowany w oparciu o pierwszy na świecie system - CRM Salesforce - Field Service obejmuje nowe możliwości w zakresie planowania i optymalizacji terminów spotkań, zarządzania komunikatami oraz wglądu w wydajność zasobów czy zautomatyzowaną komunikację z klientem. Dzięki tym udogodnieniom, pracownicy mogą wykonywać swoje obowiązki kompleksowo i zawsze na czas.

IFSIFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, poinformował o udostępnieniu nowych i rozbudowanych funkcji w oferowanym oprogramowaniu do obsługi kontaktów z klientami. Pozwalają one rozwiązać problemy występujące w tradycyjnych centrach obsługi klienta, a w efekcie przebudować mechanizmy obsługi. Rozwiązania IFS umożliwiają firmom serwisowym oparcie swoich działań na wiedzy i skoncentrowanie się na wynikach w trakcie całego procesu świadczenia usług.

Zadowolony klient to cel strategii wielu przedsiębiorstw. Do jego realizacji potrzeba szeroko zakrojonych działań, pozwalających stworzyć unikalne doświadczenia w ujęciu programowym oraz posiadania odpowiednich narzędzi wspierających. Tu z pomocą przychodzą inteligenta technologia i dobre praktyki SAP.

microsoft logo 2018W czasie pandemii najbardziej widoczny jest gwałtowny wzrost wykorzystania technologii umożliwiających komunikowanie się i współpracę. To jednak nie wystarczy, aby utrzymać ciągłość działania na różnych poziomach biznesowej aktywności. Szczególnie istotne są zwłaszcza te rozwiązania, które umożliwiły funkcjonowanie firm w obszarach takich jak kontakt z klientami, zarządzanie danymi transakcyjnymi czy działania serwisowe. Mowa o aplikacjach biznesowych, które ostatnio miały okazję zdawać egzamin z dostosowywania się do zmieniających się oczekiwań po stronie biznesu i klientów.

vendo erp logoDostosowanie modułów CRM do potrzeb centrów transferu technologii pozwala na szybki wgląd w informacje o twórcach i klientach oraz usprawnia system rozliczeń.

salesforce 2017 logoAż 9% dóbr konsumpcyjnych na świecie kupowanych jest w nowych kanałach sprzedażowych, takich jak serwisy społecznościowe, konsole do gier, czy nieobsługiwane bezpośrednio przez sprzedawców komunikatory i asystenci głosowi. Klienci zmieniają zwyczaje zakupowe, a nowe trendy nasilane są przez młode pokolenie, które jest nową i dużą siłą nabywczą. Z jakimi zmianami rynkowymi muszą liczyć się detaliści, producenci i właściciele marek?

Firmy nie chcą tracić bliskiego kontaktu ze swoimi klientami tylko dlatego, że rośnie liczba kanałów i możliwości komunikacji. To dlatego po stronie biznesu widać silną potrzebę traktowania klientów indywidualnie, a nie jako zbiorowości. To jednak powoduje, że zarządzanie marketingiem i sprzedażą wydaje się być coraz bardziej skomplikowane. Czy można je jakość uprościć?
 

Jak wynika z najnowszego badania SAS, do 2030 roku, 67% działań z zakresu obsługi klienta odbywać się będzie za pośrednictwem inteligentnych maszyn. Czy firmy zaryzykują utratę empatii na rzecz wydajności?

ser groupNowa wtyczka „Doxis4 SmartBridge for Salesforce” łączy czołowe rozwiązanie ECM z jednym z najpopularniejszych systemów CRM. Dzięki intuicyjnie połączonym danym i dokumentom, rozwiązanie SER umożliwia użytkownikom Salesforce świadczenie pełnego zakresu usług swoim klientom, w tym pełną dokumentację oraz spełnienie wymagań dotyczących zgodności z przepisami. Wszystko to, daje firmom przewagę nad konkurencją, szczególnie w dziedzinie obsługi klienta.

oracle 120Firma Oracle poinformowała, że podpisała umowę przejęcia CrowdTwist, dostawcy czołowego wielokanałowego rozwiązania cloud native do zwiększania lojalności klientów, aby umożliwić przedsiębiorstwom oferowanie klientom spersonalizowanej obsługi. Rozwiązanie udostępnia ponad 100 ścieżek zaangażowania w wersji fabrycznej, zapewniając specjalistom ds. marketingu szybkie korzyści i umożliwiając stworzenie pełniejszego widoku klienta. Po zamknięciu transakcji akwizycji zespół CrowdTwist dołączy do działu Oracle Customer Experience (CX) Cloud.

oracle 120Firma Oracle zaprezentowała szereg nowych funkcji pakietu Oracle Customer Experience (CX) Cloud, dzięki którym każda interakcja przedsiębiorstw z klientami ma stać się interakcją opartą na danych. Najnowsze aktualizacje obejmują nowe asystenty cyfrowe dla specjalistów ds. sprzedaży, obsługi klienta i marketingu, nowe, oparte na danych narzędzia handlowe B2B i nowe rozwiązania branżowe dla takich sektorów jak telekomunikacja i media, usługi finansowe i sektor publiczny.

salesforce 2018W międzynarodowym badaniu firma Salesforce sprawdziła, w jakim kierunku obecnie rozwija się marketing i jakie aktywności w tym obszarze przynoszą największe zyski. Ponieważ rynek i sami konsumenci mocno ewoluują, sprawdzono też, jakie metody pomiaru efektywności działań marketingowych są obecnie najchętniej stosowane.

Z ostatniego badania Salesforce wynika, że 56% klientów widzi konieczność zmiany podejścia firm do angażowania ich w proces zakupowy. Ludzie oczekują personalizacji, spójnego przekazu we wszystkich kanałach kontaktu, ochrony danych osobowych i innowacyjności. Przyglądają się także postawom etycznym firm. Aż 80% klientów jest lojalna wobec firm o dobrej reputacji.

Klienci nie mają wątpliwości – najważniejszą cechą dostawcy produktów i usług jest rzetelność oraz dotrzymywanie terminów. Niestety zdaniem aż 61% nabywców obszar ten wymaga poprawy. Co ważne problem z rzetelnością dostrzega zaledwie co piąta firma, przypisując mu znacznie niższy priorytet, niż robią to klienci – wynika z raportu „Co się naprawdę liczy w sprzedaży B2B”. Jak podkreślają eksperci ta rozbieżność jest efektem opierania swoich działań na intuicji zamiast na obiektywnych danych. Aby firma mogła w pełni wykorzystać swój potencjał, niezbędne jest odważne postawienie na cyfryzację procesów sprzedażowych. Tymczasem z CRM korzysta zaledwie 54% przedsiębiorstw w Polsce.

oracle 120Dodane do chmury Oracle CX Cloud innowacje w dziedzinie analizy danych i sztucznej inteligencji (AI) udostępniają działom sprzedaży wnioski oparte na danych, które pomagają im lepiej planować działania sprzedażowe.

Baxi Heating Ltd decyduje się na wielokanałowe centrum obsługi klienta firmy IFS, które stanowi opartą na chmurze platformę dla telefonii i kanałów cyfrowych oraz przekształca obsługę klienta.

oracle 120Oracle Polska informuje, że w firmie Ceramika Nowa Gala zakończył się podstawowy etap wdrożenia modułów sprzedażowych chmurowego systemu Oracle Customer Experience (CX) Cloud. Działający w modelu SaaS pakiet zawiera usługi należące do rozwiązania Oracle Sales Cloud, wśród których zawiera się także funkcjonalność Core Sales Force Automation do automatyzacji procesu sprzedaży.

oracle 120Firma Oracle została uznana za lidera w raporcie Forrester Research poświęconym pakietom CRM. W raporcie The Forrester Wave™: CRM Suites, Q4 2018 Oracle uzyskał najwyższą ocenę spośród wszystkich dostawców w kategorii aktualnej oferty. Autorzy raportu zwrócili uwagę na zdolność Oracle do ujednolicania funkcji zaplecza i obsługi klienta, zauważając że „długoterminową wizją Oracle jest pomaganie w stworzeniu połączonych, cyfrowych przedsiębiorstw poprzez integrację danych, analizy i doświadczeń na wszystkich etapach relacji z klientami B2B i B2C, które obejmują zarówno obsługę klienta, jak i funkcje zaplecza”.

Jak wynika z badania przeprowadzonego przez SAS, Intel oraz Accenture Applied Intelligence, największą korzyścią wynikającą z wdrożenia rozwiązań z zakresu analityki w czasie rzeczywistym jest utrzymanie klientów (58% odpowiedzi).

microsoft logo 2015Jak usprawnić pracę zespołu – to pytanie, na które najprawdopodobniej każdy menedżer szuka na co dzień odpowiedzi. A tylko dobry lider potrafi zmotywować grupę ludzi, aby osiągnąć 110%, nie pracując więcej czy ciężej, tylko sprytniej! Chciałbym przedstawić 4 obszary, w których istnieją już rozwiązania wspomagające pracę działów handlowych. Microsoft Dynamics 365 i sztuczna inteligencja tworzą tam zgrany tandem.

oracle 120W ramach badania pt. „New Topography of Retail” zapytano 15 500 konsumentów o ich preferencje w zakresie prywatności, personalizacji, widoczności łańcucha dostaw oraz stosunku do technologii rozpoznawania twarzy, wirtualnych asystentów sprzedaży i dostaw produktów za pomocą dronów.

Tegoroczne badanie Salesforce poświęcone zaufaniu klientów do przedsiębiorstw dobitnie pokazuje paradoks dzisiejszego świata. Klienci oczekują od firm personalizowanego kontaktu, rozumienia i wyprzedzania ich potrzeb, ale jednocześnie obawiają się, że przetwarzane przez firmy dane osobowe są narażone na ryzyko naruszeń.

Analiza zachowań klientów w cyfrowym świecie odgrywa coraz większą rolę dla sprzedaży produktów i usług. Eksperci z Forrester Research1 prognozują, że zyski jakie firmy mogą osiągnąć dzięki skutecznej weryfikacji Big Data wzrosną do 1,2 bln dolarów w 2020 r. Dlatego właśnie Asseco stworzyło nowy system, wykorzystujący mechanizmy zaawansowanej analizy predykcyjnej – Asseco Customer Intelligence (ACI). Rozwiązanie pozwala na sprawdzanie, czego klienci poszukują w internecie oraz jakimi produktami i usługami są zainteresowani.

comarchSystemy informatyczne i nowoczesne technologie są fundamentem strategii omnichannel. Bez nich jej budowanie, wdrożenie, a następnie realizacja są niemożliwe. Dlatego aby taktyka wielokanałowego kontaktu z klientem zakończyła się sukcesem, niezbędne jest zastosowanie takich rozwiązań jak: analityka biznesowa, automatyzacja procesów czy chmura.

Największy przewoźnik autokarowy w Polsce kończy wdrożenie rozwiązań Salesforce. Nowe technologie pozwolą firmie usprawnić komunikację z klientami i poprawić jakość obsługi we wszystkich kanałach sprzedaży biletów i usług. Rezultatem wdrożenia będzie również redukcja kosztów operacyjnych poprzez automatyzację wewnętrznych procesów biznesowych.

unit4 logoSprawna obsługa klienta to teraz jedna z głównych kart przetargowych na rynku dostawców IT dla biznesu. Wynika to z prostego faktu – nawet, jeżeli system ERP jest rozbudowany i skomplikowany w obsłudze to z odpowiednim wsparciem po stronie dostawcy firma na pewno poradzi sobie z rozwiązaniem wszystkich potencjalnych problemów, które mogą wystąpić w trakcie lub po wdrożeniu.

sap logoSAP zaprezentował przełomowy pakiet C/4 HANA podczas dorocznej konferencji SAPPHIRE w Orlando. Pakiet stanowi nową erę w działalności firmy w zakresie technologii B2C. Pakiet integruje szeroki zakres cieszących się powodzeniem rozwiązań SAP, wspierających budowę wielokanałowych doświadczeń klientów. SAP C/4 HANA zastąpi m.in. znaną w świecie B2C markę SAP Hybris.

Back to top